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HoloLens 公式動画日本語訳 - Chevron uses Dynamics 365 Remote Assist and HoloLens to improve performance


Chevron uses Dynamics 365 Remote Assist and HoloLens to improve performance

日本語訳

Chevronの革新的な旅は100年以上続いています。

Chevronが新技術で探しているのは、基本的には異なるテクノロジー、つまり会社に大きな価値をもたらし、会社内の安全性を高め、財政的貯蓄をもたらすテクノロジーです。

私たちは、製油所が稼働している最中や、安定している時、安全確認時に信頼性が高く事故が起こらない運転業務が必要です。

施設が稼働するスケールとボリュームを考えれば、ダウンタイムが1秒であったとしても、それは重大です。

製油所自体は、言ってみれば、ハードウェアの組み合わさった構造物です。

パフォーマンスと空間活用において大きな違いとなるのは、我々がハードウェアとどのようにやり取りしているかに尽き、そしてそこにテクノロジーが登場してきます。

私たちのコミュニケーションを改善するためにテクノロジーを使用できることは、私たちの生活をより効率的にし、より付加価値の高い仕事に時間を費やすことを可能にします。

HoloLensを最初に見たとき、これはまさに変革を促す技術でした。

この技術は、私たちを次のレベルのデジタル化に導くものです。

なので、Chevron は Dynamics 365 Remote Assistを2つのコアシナリオで使用します。

1つ目は、リモート エキスパートであり、世界中のどこにいても1分以内に専門家を呼び出すことができます。

もう一つは、遠隔検査であり、検査員が施設の建設や運用をリアルタイムで検査できるようにすることです。

私たちには世界中の施設があります。

私たちは常駐することができない地区に施設を持っています。

なので、専門家を1分以内に現地にデジタル転送することができれば、それは根本的な変革になります。

まるで日々の業務を行うような方法で、エンジニア達の時間を大きく削減することができます。

このことは、製油所としての運営経費を大幅に削減するだけでなく、仕事をはるかに容易にします。

チームは革新と変革が不可欠です。

革新と変革により、他の製油所に対する競争上の優位性を得ることができます。

すぐに使えるソリューションは、Chevron にとって重要です。なぜなら、私たちには、ソリューションを構築して長期的に維持するための専門知識を持っていないからです。

私たちはソフトウェア企業ではありません。Microsoft と同じように進めるつもりはありません。長期的にみて、それは私たちにとって効率的ではないのです。

私たちは100個以上の HoloLens を手に入れました。

ノートPCや携帯電話のようにひとつのデバイスとして捉えていて、ゆくゆくは数千の HoloLens を使いたいと考えています。

Chevron の視点から見ると、HoloLensはまさに新しいテクノロジーです。HoloLens は私たちは過去にできなかったことをできるようにしています。

原文

Chevron’s journey with innovation has been going on for over 100 years.

What Chevron is looking for in new technologies is basically technologies that are different, they bring a lot of value into the company, they increase our safety within the company, and bring financial savings to us.

We have to have reliable and incident free operation because that’s when the refinery is up and most stable and in its safest mode.

Even a second of down time is significant, given the volume and scale that these facilities operate on.

The refinery itself is a set of hardware.

Really what makes the difference in a performance and utilization space is how our people interact with that hardware and that’s where technology comes in.

Being able to use technology to improve our communication, makes our lives more efficient and allows us to spend our time on more value added work.

When we first saw the HoloLens, this was just a transformational technology.

This is a technology that’s going to take us to the next level of digitization.

So Chevron uses Dynamics 365 Remote Assist for two core scenarios.

The first one being remote expert where we put any expert anywhere in the world in under a minute.

And the other one being remote inspection where we allow our inspectors to inspect the construction and the operations of our facility in real time.

We have facilities all over the globe.

We have facilities in areas that we can’t get to all the time.

So being able to digitally transform that expert into the field within a minute or so, is foundational and just transformative.

It saves our engineers and our folks tons of time in how they go about doing their normal work, every single day.

That’s a tremendous reduction in operating expense for us as a refinery, but also it makes their job a whole lot easier.

It’s critical that the team’s able to innovate and change.

That’s really what gives us the competitive advantage against other refineries.

Out of box solutions are important to Chevron because we simply don’t have the expertise to build those solutions and maintain them long term.

We’re not a software company, we’re not going to do it as well as a Microsoft would, and its just not cost efficient for us in the long term.

We’ve acquired over 100 HoloLenses.

It’s been another device just like our laptops and our phones, and we hope to get to thousands of HoloLenses.

From a Chevron perspective, the HoloLens is just a brand new technology that is enabling us to do things we couldn’t do in the past.